Ugrás a tartalomhoz

Kosár

A kosarad üres

Gyakori Kérdések

Hogyan fizethetek?

Bármilyen hitel/betéti kártyával vagy PayPal-al fizethet. A 100%-os biztonság érdekében, a feldolgozott személyes adatok titkosítva vannak, SSL technológia használatán keresztül. Felkínáljuk a lehetőséget, hogy a futárnál, kézbesítés során is fizetni tudj.


Biztonságban vannak a kártyaadataim?


A kártyaadatokat az átutalás során titkosítjuk, és biztosítjuk, hogy az általad megadott adatokat csak a kért tranzakcióhoz használjuk fel, ezeket nem tároljuk.


Mi a visszaküldési/visszatérítési politika?


Kérjük, tekintsd meg a visszatérítési és visszaküldési szabályzatot ezen a linken.


Mit kell tennem, ha a termék hibás?


Abban az esetben, ha hibás termék érkezik, kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot a contact@skysparkle.ro címen keresztül. Miután ez megtörtént, a helyzet a lehető leghamarabb megoldódik!


Mennyi idő múlva kapom meg a rendelésemet?

 

Körülbelül 2-3 munkanap türelemet vesz igénybe.


 Általában a rendeléseddel kapcsolatos információk körülbelül 24 órával a megrendelés leadása után válnak elérhetővé számodra. Amint a csomagot átvette a futár, üzenetben értesítünk. 


Módosíthatom-e még a megrendelésemet a megrendelés leadása után?


A megrendelések módosítását, lemondását, a szállítási cím frissítését a megrendeléstől számított 24 órán belül lehet megtenni. Bármilyen módosítási kérés esetén bátran vedd fel velünk a kapcsolatot a contact@skysparkle.ro eümail címen keresztül.


Még mindig vannak kérdései?


Írj nekünk a contact@skysparkle.hu címre, és mi a tőlünk telhető leghamarabb válaszolunk Neked!