Gyakori Kérdések
Hogyan fizethetek?
Bármilyen hitel/betéti kártyával vagy PayPal-al fizethet. A 100%-os biztonság érdekében, a feldolgozott személyes adatok titkosítva vannak, SSL technológia használatán keresztül. Felkínáljuk a lehetőséget, hogy a futárnál, kézbesítés során is fizetni tudj.
Biztonságban vannak a kártyaadataim?
A kártyaadatokat az átutalás során titkosítjuk, és biztosítjuk, hogy az általad megadott adatokat csak a kért tranzakcióhoz használjuk fel, ezeket nem tároljuk.
Mi a visszaküldési/visszatérítési politika?
Kérjük, tekintsd meg a visszatérítési és visszaküldési szabályzatot ezen a linken.
Mit kell tennem, ha a termék hibás?
Abban az esetben, ha hibás termék érkezik, kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot a contact@skysparkle.ro címen keresztül. Miután ez megtörtént, a helyzet a lehető leghamarabb megoldódik!
Mennyi idő múlva kapom meg a rendelésemet?
Körülbelül 2-3 munkanap türelemet vesz igénybe.
Általában a rendeléseddel kapcsolatos információk körülbelül 24 órával a megrendelés leadása után válnak elérhetővé számodra. Amint a csomagot átvette a futár, üzenetben értesítünk.
Módosíthatom-e még a megrendelésemet a megrendelés leadása után?
A megrendelések módosítását, lemondását, a szállítási cím frissítését a megrendeléstől számított 24 órán belül lehet megtenni. Bármilyen módosítási kérés esetén bátran vedd fel velünk a kapcsolatot a contact@skysparkle.ro eümail címen keresztül.
Még mindig vannak kérdései?
Írj nekünk a contact@skysparkle.hu címre, és mi a tőlünk telhető leghamarabb válaszolunk Neked!